perjantai 7. tammikuuta 2011

Projekteja

Selailin tässä yksi päivä Avotakkoja melko kasan ja sain monen monta ideaa. Tänään kävin kirppiksellä etsimässä tarvikkeita ja löysinkin muutaman vanhan kaffekupin. Tarkoituksenani olis tehdä kynttilänjalasta ja vanhoista kaffekupeista kaunis keksi/karkki tarjoilu-hässäkkä, en osaa tämän tarkemmin sitä selittää :)
Lisäksi aion tehdä Fatboyn mallisen säkkituolin, säkkituoli löytyy kellarista, kangas pitäisi vain käydä jostain ostamassa. Ja sitten olisi vielä yksi vanha lipasto maalattavana.. Nyt riittää puuhaa :)

Muutama viikko sitten kun sain vihdoinkin oman kannettavan, olen etsinyt joka paikasta kansitarraa sitä koristamaan. Olen käynyt jokaisessa kirjakaupassa, nettisivuilla ja Giganteissa. Tänään olin ihan muilla asioilla Maskun Kodissa, kun huomasin siellä tarrat 3,50e!! Vihdoinkin.

Tässä kaunis kannettavani koristeltuna:



Sellaista tällä kertaa.

3 kommenttia:

  1. onpa kivat tarrat! ittekki olen sellasia ettiny, nyt tiedän mistä hakea =)

    VastaaPoista
  2. Mullakin on läppärin kannet päällystetty tällasella :)

    http://designskins.fi/fi/kappale/laeppaerit/toshiba/satellite-m30/bluetenzauber/dreamflowers/#panel-1

    VastaaPoista
  3. Nää on kivoja nämä tarrat, saa niin helposti muutettua koneen ulkonäköä..

    VastaaPoista

Kaikki kommentit otetaan ilolla vastaan! Moikkaa minua jos olet tänne eksynyt :)